وبلاگ
خانه » وبلاگ

آخرین مطالب:

رانندگان کامیون در انتظار تصمیمات انقلابی و مردمی دولت جدید
«گرفتن نبض مقتول» مصداقی برای تقاضای دو کانون انجمن های صنفی کامیونداران و رانندگان حمل کالای کشور برای تجدید نظر و افزایش نرخ تن کیلومتر

نوسازی ناوگان جاده ای؛ وعده ای که محقق نشد
بیش از سه ماه از سفر وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان می گذرد، سفری که طی آن رستم قاسمی وعده مهمی در مورد

چرا رانندگان کامیون باید هزینه انبارداری صاحبان کالا را پرداخت کنند؟
با کدام استدلال و منطقی یک راننده کامیون باید هزینه انبارداری صاحب کالا را پرداخت کند؟ این پرسشی است که محسن رئیسی راننده فعال در

انحراف طرح نوسازی با بلاتکلیفی در ارائه گواهی اسقاط ناوگان فرسوده
آیا در زمینه طرح های بزرگی همچون نوسازی ناوگان که سال هاست نقل محافل نهادهای دولتی و تشکلات صنفی بوده و با تمام دستگاه های

20 تا ۴۵ درصد از حقوق رانندگان کامیون با یک مصوبه از بین می رود
یک راننده کامیوندار معتقد است ضرایب تطبیق «بند ۲ صورتجلسه مورخ ۹۷.۰۹.۱۹» ایراداتی دارد که مسبب اصلی انحراف تن کیلومتر بوده و عملاً تن کیلومتر

هشدار نسبت به حضور افراد سودجو در طرح نوسازی کامیون ها/ فرسوده سواران مراقب باشند
یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای با طرح این پرسش که نوسازی ناوگان باری واقعی یا ماست مالی کردن طرح نوسازی است، گفت: