نوسازی ناوگان جاده ای؛ وعده ای که محقق نشد
بیش از سه ماه از سفر وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان می گذرد، سفری که طی آن رستم قاسمی وعده مهمی در مورد نوسازی ناوگان فرسوده جاده ای و ری
چرا رانندگان کامیون باید هزینه انبارداری صاحبان کالا را پرداخت کنند؟
با کدام استدلال و منطقی یک راننده کامیون باید هزینه انبارداری صاحب کالا را پرداخت کند؟ این پرسشی است که محسن رئیسی راننده فعال در بخش حمل و
انحراف طرح نوسازی با بلاتکلیفی در ارائه گواهی اسقاط ناوگان فرسوده
آیا در زمینه طرح های بزرگی همچون نوسازی ناوگان که سال هاست نقل محافل نهادهای دولتی و تشکلات صنفی بوده و با تمام دستگاه های دولتی اعم از وزار
20 تا ۴۵ درصد از حقوق رانندگان کامیون با یک مصوبه از بین می رود
یک راننده کامیوندار معتقد است ضرایب تطبیق «بند ۲ صورتجلسه مورخ ۹۷.۰۹.۱۹» ایراداتی دارد که مسبب اصلی انحراف تن کیلومتر بوده و عملاً تن کیلومت
هشدار نسبت به حضور افراد سودجو در طرح نوسازی کامیون ها/ فرسوده سواران مراقب باشند
یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای با طرح این پرسش که نوسازی ناوگان باری واقعی یا ماست مالی کردن طرح نوسازی است، گفت: عدهای که اصلا مالک ناوگان
۲۹ طرح کلان ملی فناوری در صنعت حملونقل حمایت شد
با توجه به اهمیت بالای صنعت حملونقل، ۲۴۶ میلیارد تومان برای حمایت از ۲۹ طرح این حوزه در نظر گرفته شد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاون